Vándorlás egy Border-rel az RP-DDK mentén

Vándorlás egy Border-rel az RP-DDK mentén

25.nap: Árpádtető–Mecseknádasd

Álomvilág, tanácstalanság...

2023. szeptember 07. - Csiga17

Este fürdés, vacsorára rántott hús, tejfölös–fokhagymás szósszal, hasábburi, zacskós leves.
”Elomlik Bennem”, majd fekvés.
Fél 7–re húzom az órát, előtte picivel magamtól ébredek.
3 az 1–ben, Herci reggeli, mosdó, még egy kávé, összekészülünk, indulás fél 8 után picivel (fél órát szabálytalankodunk).
Aszfalton, majd erdőben, újra aszfalton, Bubunak kibicsaklik a lába egy bokor látogatásnál.
A frász jön Rám, még van 3 nap, ki kellene bekkelni sérülés nélkül.
10 perc masszírozás, szerintem csak összeugrott az izma, mert tovább haladva a sántítás megszűnt.
Fellélegzés...
Erdei úton lejtünk tovább, majd egyszemélyes ösvényen emelkedünk, lejtünk, igazi hullámvasutazás.
Menet közben a Köves–tető kimarad, mert a “jóból is megárt a sok”... :)
Zobákpusztánál pecsét, a völgyben haladva a Hidasi–forrásnál vízvétel, reggeli, majd emelkedve irány a Cigány–hegy.
Hát?
Nem a földúton mentünk, “vagány vagyok” címszóval egy ösvényen nyílegyenesen fel a kilátóig, mire felérünk, kiköpjük a tüdőnket.
Tömeg van, két csoport is pihen, Én egyedül felmegyek a kilátóba, addig Herci lenn, kikötve liheg.
A látvány valami csodaszép, elkészülnek a kötelező "csúnyafotók" :)
Vissza a Kékre mostmár okosan a földúton, lejtésben a völgyben Kisújbányáig.
Csinos.
Tovább Óbánya felé nem győzöm kapkodni a fejem a látványtól.
Ez tényleg Magyarország egyik legszebb része.
A Ferde–vízesést sajna nem tudtam megnézni és fotózni, mert sokan voltak az ösvényen és egy kutyás pár kutyája nem igazán akart haverkodni Hercivel, inkább a biztonság mellett döntöttem, kihagyjuk, sajnáltam.
A faluban pofás házak, porták, mintha ezen a részen álomvilágban lettem volna.
Kiérve aszfalton Mecseknádasdig, megtalálom a szállást, hívom a tulajt, nem veszi fel.
Többször hívom, még mindig semmi.
Beszélek párommal, Ő se tud segíteni, tanácstalan vagyok.
Irány a falu, boltnál bevásárlás , segítséget kérek az eladóktól, ugyanazt a telefonszámot adják, amit Én is hívtam.
Van egy kiülő, megpihenünk, hogy kitalálják valamit.
”Utolsó esélyként” ismét hívom a telefonszámot, felveszi a szállásadó, kiderül a kocsiban maradt a telefonja, megnyugvás.
Jutalomként a közeli pizzériából elvitelre kérek bolognai spagettit, vissza a szállásra, elfoglal, napi rutin, a szállásadó kisfia frizbizik Bubuval, majd elvonulás.
Gyors fürdés, vacsi, fekvés, holnap reggel csalni szeretnék, mert 7–kor start a napi táv miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://rpddk-herceggel.blog.hu/api/trackback/id/tr8818209749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása