Vándorlás egy Border-rel az RP-DDK mentén

21.nap: Szenna–Simonfa

Kaptam amit vártam, befőzés...

2023. szeptember 03. - Csiga17

Este fürdés után megérkeztek a szállásadók, kértem vízmelegítőt a leveshez, előkészítem a párom által hozott fasírtot rizi–bizivel, megjelenik Ágnes asszony egy tányér tarhonyás étellel.Ezt főzték ma a baráti talállkozón.
Tök cuki volt, nagyon jólesett.
A fasírt jön velem holnap, a rizs jó lesz a kacsáknak.
Vacsi után (nagyon finom volt: gomba, hús, tarhonya) mosogatás, elvonulás, fekvés.
Éjjel felébredek 4 után, majd pici szundi múlva ébresztő.
Tegnap este lefőztem még egy adag kávét, könnyű az ébredés, majd Herci reggeli, mosdó, még egy kávé, 7 után picivel start, jóval könnyebb hátizsákkal.
Aszfalton hagyjuk el a falut emelkedve, majd földút után be az erdőbe.
Mindenféle nesz, csörtetés, gallytörés, közlekednek a vadak.
Patcára már ismét aszfalton érünk be, tovább Katica–tanyánál az emelkedő tetején földútra, majd megint erdőre váltunk.
Lejtős rész, aszfalt, beérünk Szilvásszenmártonba.
Zselickisfaludig tovább aszfalton, majd emelkedőn beérünk az erdőbe.
Igazán csinos a “Millenniumi emlékhársas” rész, kiérünk aszfaltra, majd egy letérővel a Zselici Csillagparkba.
A kilátó tövében reggeli, felmenni sajnos nem tudtam, mert nagyon sokan voltak, Bubut nem lehetett sehova kikötni, felvinni nem szeretttem volna, mert tériszonyos.
Csak a látvány miatt nem kínzom szegényt.
Fél óra szuszogás után vissza a Kékre aszfalton a Ropoly–Völgyi horgásztóig lejtünk.
Vízvétel a maradék távra, földúton tovább, majd aszfalt, emelkedő (elég szépen), a jelzés, egyszemélyes ösvényen bevisz az erdőbe még mindig emelkedve.
Felérve, egyenesbe váltunk széles úton, nagyon hosszan, majd egy jobbos kanyar után egészen a völgyig ereszkedünk.
A jelzés bevisz a dzsindzsába, de szerencsére 1 méter szélesen le van kaszálva, de így se kellemes.
Kiérve kemény emelkedés a Kecske–hátra, majd a gerincen tovább csak azért, hogy egy másfél km után a lejtőn keresztül kiérve egy mezőre, majd egy bicikliúton beérjünk Simonfára.
Valami hasonlót vártam a Zselictől, megkaptam, nagyon tetszik.
A falu másik végében van a szállás és pecsét, megérkezünk, a turistaház gondnoka az ablakból integet, amikor telefonálok.
”Tárlavezetést tart”, aranyos volt, beszerezte, amire szükségem van (merthogy vasárnap lévén nincs nyitva bolt), elintézzük a “piszkos anyagiakat”.
Van Vele két másik hölgy, segítenek Neki a turistaházat rendbetenni, mert nemrég egy vándortábor szállt meg itt, amíg becuccolok, addigra elkészülnek, egy kis traccspartira kiülünk a lépcsőre.
Beszélgetünk, közben “szilvalekvárt főzünk”, nagyon jól érezzük Magunkat Bubuval, merthogy Ő vele is frizbiznek a hölgyek.
Ők távoznak, Mi játszunk és lazulunk, majd a HOLNAPRA készülve nagyon korán, mindent IS elintézve lefekvés minél hamarabb.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.