Vándorlás egy Border-rel az RP-DDK mentén

Vándorlás egy Border-rel az RP-DDK mentén

Önzetlen segítség...

Az újabb inspiráció

2023. június 09. - Csiga17

A két évvel ezelőtti kalandunk előtt nagyon sok videót néztem az egyik videó megosztón és nagyon sokat olvastam, próbáltam minden információ morzsát hasznosítani. Ez mellett két személy volt aki igazán inspirált ( A hegymászó ismerősöm Laci, illetve Szandra, aki egyedül, télen, egybe letolta a KÉK-et).
Az idei túrához ugyanazt a "taktikát" követem annyi változással, hogy kapcsolatba léptem Pajor Andival (icebergfoto) és a levelezésünk során nagyon-nagyon sok, valamint Nekem hasznos információt kaptam.
Igen emberek, erről szól a KÉK-ek közössége.
Az önzetlen segítségnyújtásról, arról, hogy valaki az idejét nem sajnálva válaszol egy "vadidegen" embernek olyan kérdésekre, amit Ő már megtapasztalt.

Igen Andi, Te is inspiráló vagy számomra. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://rpddk-herceggel.blog.hu/api/trackback/id/tr9918142954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása